Alles Op Reserve

Alles Op Reserve
Schutskampflyers 2016

ehm....

ehm....

woensdag 13 mei 2009

Wangedrag (2)

Ook ik, brutus, heb mij schuldig gemaakt door wangedrag te vertonen. Zat zo lekker in het kielzog van Mental Tejo dat ik me had afgesloten van de buitenwereld.
Hierbij ook oprechte excuses, gij grote coach. Uw soepele tred, uw fikse berggeitbenen en 'begin pas warm te lopen na 200 km' zal ik volgende week hard nodig hebben. De marteling begint dan al direct in de ochtend waarbij ik O zo graag in het kielzog mee wil liften.

De spaarzame trainingen hebben een hobbelig vervolg gekregen. Zo ook afgelopen zondag.
Stond ik helemaal opgedost in de berging: "band slap!" En maar pompen, geen resultaat. Weer pompen, geen resultaat. Dan maar Barbara erbij, "het zal wel aan de pomp liggen". Uiteindelijk gelukt, de band is hard. Pomp eraf en........PFFFFFFFFFFFFFF. Shit lek ventiel. Hmmm, dan maar even bellen dat ik iets later ben. Leon gebeld, Gitta: Nee, Leon is al weg. Dan maar Benny bellen, niemand thuis. Tja, misschien heeft Jan een mobiel bij? Nee, helaas, Annemiek aan de telefoon.

Enfin, gij grote coach, ge ziet, ik heb uwes hulp nodig om mij uit de wind te houden volgende week. Dus ik zal O zeker niet meer in het wiel van de grote Mental Tejo hangen wanneer uwes pech heeft met de fiets. Ai, wat voelen we ons schuldig, wij 4 musketiers met een dikke sigaar in de mond. Tja, gezellig was het wel!

Geen opmerkingen: