Alles Op Reserve

Alles Op Reserve
Schutskampflyers 2016

ehm....

ehm....

donderdag 8 november 2007

Zaken en vermaken....


Het wordt inderdaad wat stil op de site, daarom even wat zakelijke alsook vermakelijke feiten om de boel weer wat op gang te trekken.

Zakelijk en vermakelijk tegelijk is dat 4 flyers van het "1e uur" jl. zondag met goed gevolg voor de eerste maal dit seizoen de zogenaamde "Dommel-Aadal" route hebben gefietst. De bekende route langs de meanderende rivieren van de Meierij, Dommel en Aa, met een fantastisch "snokstuk" langs het "Duits lijntje" en op de Rooijse Heide als verbinding tussen de twee rivieren. En gesnokt is er zeker....was het aanvankelijk Jan die met venijnige demarrages de boel liet ontploffen, vervolgens kwam Tejo met enkele splijtende versnellingen om tenslotte op de Rooijse Heide te worden afgelost door ene "FiloBen" die zich helemaal niets meer aantrok van de voor de rit uitgesproken groepscode dat we heerlijk op "reserve" zouden rijden gedurende de hele tocht. Als een getergde leeuw voerde hij het tempo nog eens snoksgewijs op met als logisch gevolg dat de kleine groep totaal uiteen werd gereten. Deze dwaze tempoversnelling had ook zo zijn weerslag op het gemoed van een enkele flyer...die schampertjes opmerkte dat het voor hem wellicht beter was om in zijn uppie de kortste weg naar huis te volgen.
Gelukkig begreep 1 flyer wat in een onderhavig geval dient te gebeuren:
De "snokkende dwaas" werd gewezen op de eerder gemaakte afspraak en werd vriendelijk doch dringend gesommeerd zich te conformeren aan deze "groepsgedachte".
Zo kreeg deze tocht uiteindelijk toch nog een mooie en beheerste finale die slechts lichtjes werd ontsierd door de zoveelste lekke band van Melotejo.

Zakelijk en vermakelijk is ook dat momenteel de laatste hand wordt gelegd aan realisatie van de gedramatiseerde film/fotodocumentaire "Hemel en Hel tussen de Pedalen". Hierop inhakend wil ik nog éénmaal alle flyers(en eventuele partners/kinderen) vragen even aan te geven(reactie op de site of een belletje) welke van de volgende data's absoluut niet passen om de première bij te wonen:
zaterdagavond 1, 22, 29 december 2007
zondagmiddag 9, 23, 30 december 2007
Zakelijk en hopelijk ook vermakelijk is dat we a.s. zondag 11 november om 9.00uur vertrekken
bij de AlbertHeyn-rotonde op de Helftheuvelweg om deel te nemen aan de ATB-tocht te Nieuwkuijk, afstanden 25 en 40km. Voor allen die interesse hebben....join the flyers...!!
Tot slot een vermakelijke link naar een leuk "snokje" humor...

Groet en veel plezier,

Veloleon

4 opmerkingen:

Tejo zei

Hallo Leon en mede flyers,

De zaterdag 1december kan ik niet de andere dagen zowel de zondagen is prima.
Laten we het op de 9e maar doen.
groet Tejo

Jan zei

Beste Leon,
Het is goed om te constateren dat we onder de flyers een getalenterde sportverslagever hebben.

Wat betreft de bijeenkomst: Volgens mij spelen Jessy en Myrna op de zondagmiddagen in december de wintercompetitie. Dus de zondagmiddagen in december zijn niet geschikt. Mijn voorkeur gaat uit naar een zaterdagavond bijv. de 22e.

Groet Jan

Jan zei

Beste Flyers,
In mijn vorige reactie heb ik de term "getalenterde" gebruikt. Ik weet dat het fout is gespeld, maar het bracht mij wel op de volgende woordspeling.

"getalenletterde"

Ik weet dat het wat flauw is, maar ik wilde dit toch graag met jullie delen.

Goede groet fijne flyers,

Jan

gerry zei

hoi met gerry,
beetje beschaamd omdat ik forfait heb gegeven voor het mountainbiken,
alleen de echte kerels zijn gegaan (alleen jan?)

enfin, ter zake
ik kan zowel de 9e als de 22ste dec
voorkeur gaat uit naar 22ste (voorstel van getalletterde)

voorstel tejo, zoon van martin(??)vind ik kort na ons etentje daags tevoren
groet gerry