Alles Op Reserve

Alles Op Reserve
Schutskampflyers 2016

ehm....

ehm....

zondag 11 november 2007

Een illusie armer maar een ervaring rijker

Geachte Flyers,
Tot de dag van vandaag had ik een droom, een illusie. Een ankerpunt waaraan ik mij vastklampte, een middel waarmee ik mijn arbeidzame leven goed door kon komen.

Mijn illusie was dat ik verkeerde in een groep mannen die getrokken zijn uit de sterkste carbonvezels, gegoten zijn uit het taaiste aluminium en het hardste staal. Mannen die niet bang zijn voor een beetje regen, modder of andere ongenoegens. Mannen die zich niet laten intimideren door de waan van de dag en onbewezen computervoorspellingen. Mannen die hun eigen koers volgen, sociale dieren.

Helaas spatte vandaag, op 11-11 nota beide benen, deze illusie als de spreekwoordelijke zeepbel uiteen.

De mountainbikeroute vanuit Nieuwkuijk stond op de wekelijkse agenda. Echter heden ochtend werd ik al vroeg gebeld door een medeflyer met de mededeling dat het vermaledijde "Buienradar" had voorspeld dat er slecht weer op komst was, bovendien werd medegedeeld dat de paden er te slecht bij lagen. Door het "Buienradargesnor" werd voorspeld dat om 10.30 het weer er veel beter uit zou zien. Dat was toch een veel beter moment om te vertrekken!!

Ik begreep er niets meer van, totaal ontgoocheld was ik. We klimmen toch juist in de herfst en de winter op onze ATB's om lekker door bos en duin, over paden en door modder als jonge honden tekeer te gaan.

Ik ben dus alleen het bos ingetrokken. Daar ben ik uiteindelijk aangesloten op de mountainbiketocht van ons fijne buurdorp Nieuwkuijk. Een prachtige tocht met heel veel modder, heerlijk!!

11-11-2007 was de dag waarop de jongens van de mannen zijn gescheiden.

Goede groet,

Een trotse flyer

2 opmerkingen:

gerry zei

mooi stukje jan
je hebt wel gelijk: alleen de echte kerels gaan nu mountainbijken, (zie mijn reactie naar tejo), of zoals jij het zegt: de jongens worden van de mannen gescheiden
ik begrijp dus dat kopman leon, met superben ook niet zijn geweest..........?
kan dat haast niet geloven, ik zal je wel verkeerd begrepen hebben
groet gerry

Anoniem zei

Lieve Jan, jij stond al hoog op mijn lijstje maar nu sta jij echt bovenaan!! Jij bent pas een echte man met klote....

Groetjes,

een stille bewonderaarster....