Alles Op Reserve

Alles Op Reserve
Schutskampflyers 2016

ehm....

ehm....

dinsdag 20 november 2007

DE FLYER(zonder s) DER FLYERS SLAAT KEIHARD TERUG.....

Geachte heren flyers hierbij doe ik u een "BERICHT DAT ALLE BERICHTEN OVERBODIG MAAKT" aanschouwen.
Hoewel een klein beetje geholpen door een wel zeer onbaatzuchtige medeflyer( zeker gezien de gebezigde toon in het onderhavige bericht) is hier dan eindelijk het zo lang verwachte en misschien helemaal niet meer verwachte digitale debuut van de "Salonflyer".....!!!
Alvast vooruitlopend op ieders persoonlijke interpretatie van het geschrevene lijkt het mij in ieder geval wenselijk dat wij als digitale flyers van het 1e uur niet meegaan in deze razende polemiek. Laten wij allemaal rusten wat rust en slechts dat ene positieve aspect waarderen van deze doldrieste actie:
Vanaf heden zijn ALLE flyers online, ofwel wij zijn nu ALLEN in staat elkaar via opbouwend
stimulerend en enthousiastmerend proza en/of poëzie naar een hoger fysiek alsook spiritueel
niveau te stuwen...!!!

Groet,

een (reeds weer herstelde) flyer



maandag 19 november 2007 (Onverkorte versie gevonden op onze blog)

gekwetst ego

Geachte medeflyers ,Helaas, jullie laten mij geen andere keus ! Ik voel mij genoodzaakt om mij langs deze door mij zo gehate digitale weg tot jullie te wenden. De maat is vol , ik ben het zat, mijn geduld is op, het moest er een keer van komen , welnu hier ben ik dan !Woensdagmiddag , 14 november 2007 , 12.45 uur , in historische zin nu reeds memorabel!Na een ochtend mij professioneel onledig bezig gehouden te hebben op het CWI , mijn werkgever, kwam ik thuis , mij verheugend op de welverdiende vrije middag.Ik opende de brievenbus en wat trof ik daar aan. Onder meer een enveloppe beschreven met hanenpoten die mij vaag bekend voorkwamen. Nog steeds niets vermoedend opende ik de enveloppe …….. ????? Wat er toen met en in mij gebeurde tart elke beschrijving !!!Gevoelens en emoties van verbijstering ,ontsteltenis , welhaast ontreddering overspoelden mij. Een digitale briefwisseling tussen twee hoog in de hiërarchie staande medeflyers , uitgeprint en met de post naar mij gestuurd !!Wat hier gebeurt overschrijdt de grenzen van ethiek en fatsoen en getuigt van geen enkel respect. Ik word zonder blikken of blozen keihard neergezet als een digitale non-valeur !!Dit gezegd hebbend, de klap dreunt nog na , wens ik mijn ongezouten mening te geven over het gebezigde taalgebruik in de briefwisseling. De misplaatste pretentie druipt eraf ; ik bedoel de pretentie ( bewust of onbewust ) om een en ander in een literaire vorm te gieten .Wel beschouwd gaat het mijns inziens om een pseudo c.q. quasi literaire stijl ; het staat bol van hemeltergende bombast, clichés en oubolligheden.En dan heb ik het nog niet eens over de inhoud van het geschrevene gehad.Welnu, daar ben ik snel klaar mee : het gaat nergens over , gezwets en gezwam in de ruimte , zwetsen en zwammen om te zwammen en te zwetsen. Geen zweem van iets dat in de verte maar ook lijkt op een concept of visie !!Heren, medeflyers ,Waar het echt om gaat zijn niet de holle en lege woorden ! Neen en nog eens neen , het zijn de pedalen waar het om draait ! Laat de pedalen spreken !!!En dat beloof ik jullie , ik zal ze laten spreken , getergd als ik ben . De wraak zal zoet zijn.Tot slot wil ik jullie iets , geheel vrijblijvend en pretentieloos , meegeven ter verrijking van jullie , voor zover aanwezig , geestelijke bagage !!Er zijn vele wegen die naar de top van de berg leiden, maar uiteindelijk zal het uitzicht hetzelfde zijn !!DE WEG IS HET DOEL !!!!!!!!!!!!!!Hoogachtend,Bennie , de flyer aller flyers

Geplaatst door de flyers(extra "s" is beginnersfoutje, moeten we Ben niet euvel duiden) aller flyers op 7:52 0 reacties
vrijdag 16 november 2007

1 opmerking:

Jan zei

Beste Ben,
Toch jammer dat je niet inziet dat in mijn verhaal getiteld "een illusie armer maar een ervaring rijker" het mijn inziens ook om de pedalen gaat. MAAR DAN OOK BIJ VIES WEER!!

Groeten Jan