Alles Op Reserve

Alles Op Reserve
Schutskampflyers 2016

ehm....

ehm....

dinsdag 16 november 2010

..........Ben afwezig, u kunt mij bereiken op ..........

Mede-flyers,

Deze zonderling leest met veel plezier (muv het bericht over Gerrie) de perikelen van de zondagochtenden. Vanwege huisdrukte, werkdrukte en langzaam herstel van vermoeidheid en ziekte meld ik me af tot 01 januari 2011. Ik ga vanaf deze week met een rustig opbouwschema beginnen om het volgend jaar weer fris en fruitig aan de start te kunnen verschijnen.

Mocht ik tijdens mijn trainingsperiode voldoende adem hebben dan meld ik me vooraf aan. Zal me mooi niet gebeuren dan ik daar alleen op de rotonde sta te wachten in de regen en kou.

Met het oog op het volgend wegseizoen heb ik een nieuw racemonster aangeschaft waardoor ik hoop het medekopmanschap op me te kunnen nemen. Sorry Tejo, je behoort nu als enige tot het ijzeren tijdperk.

Heren veel trainingsplezier en tot snel!

groet,
Benno

4 opmerkingen:

Leon zei

Há Benno,

Goed weer eens van je te horen. Goede tactiek Benno, eerst 1 stap terug en dan 2 vooruit !! Wat betreft onze "Iron(Alu)Man" Tejo: da's unne echte Flandrièn, en die heeft geen carbon nodig. Hij overweegt zelfs houten velgen te monteren in 2011, afgemonteerd met een stalen loopvlak. Lekrijden zal anno 2011 voor Tejo tot het verleden behoren!
Benno waarschijnlijk tot de 28e en doe rustig aan !!

Groet,
Leon

Jos zei

Heren,

Ik ben er ff niet meer bij.
Afgelopen zaterdag zijn we de trotse ouders geworden van onze zoon Sven.

Jullie kunnen Sven bekijken op www.[zijn naam]vandersterren.nl

Veel fietsplezier.
Ik ga lekker genieten van de poepluiers ;-)

Groetjes,
Jos.

Jan zei

Hoi Jos,
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

Hoi Benno,
Inderdaad goed om van je te horen. Neem de rust.

Ik wil jullie nog het volgende meegeven:
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks." (Fons Jansen)

Tejo zei

Ik voel me als de laatste der mohikanen en zal de strijd niet staken totdat ik gescalpeerd word door de sjonnies van de carbonnies. Kortom jullie zullen nog flinke strepen bagger krijgen van mijn zware alu-fietsachterwiel.

enuh Jos gefeliciteerd met je vaderschap en jullie veel geluk met Sven