Alles Op Reserve

Alles Op Reserve
Schutskampflyers 2016

ehm....

ehm....

maandag 20 september 2010

Feest der herkenning...!?

Zie hieronder de reactie van een bijzondere Bossche collega-Mamil van CC Jeroen Bosch, dit n.a.v. een door mij geplaatste "krabbel" op het forum van hun website met de vraag:
"Mamils bij CC Jeroen Bosch....?!"

Geweldig treffend beschreven.
wanneer ik mijn lichtblaauwe pekske aantrek en ik de positief cynische reacties van mijn vrouw over mij heen krijg kent de hilariteit hier in huis geen grenzen.
Nu onze passie eindelijk een naam heeft(mamil)horen we tenminste ergens bij. Dank voor het artikel. In 1 van mijn eerste columns op onze site heb ik een keer het zondag ochtend ritueel bij mij thuis beschreven. Ben dan ook blij een mamil te zijn.
Groet en tot ziens.

Jo (alias Klepper)

Geen opmerkingen: