Alles Op Reserve

Alles Op Reserve
Schutskampflyers 2016

ehm....

ehm....

dinsdag 7 september 2010

Andy Schleck en Stuart O'Grady welkom bij Schutskampflyers

Riis stuurt Andy Schleck naar huis
Uitgegeven:
7 september 2010 13:53
Laatst gewijzigd:
7 september 2010 15:19
AMSTERDAM - Andy Schleck en Stuart O’Grady zijn dinsdag niet van start gegaan in de tiende etappe van de Ronde van Spanje.
© ANP

De coureurs van Saxo Bank hebben de teamregels overtreden, zo verklaart ploegleider Bjarne Riis op de website van de Vuelta.
De Deen geeft dinsdagavond een uitgebreide toelichting, maar hij verzekert dat er geen doping in het spel is.

Alcohol
Tegenover Cyclingnews verklaart Schleck dat hij naar huis is gestuurd wegens ongeoorloofd alcoholgebruik. "Ik erken dat ik de regels heb overtreden door uit te gaan om een drankje te kunnen drinken", aldus de renner."Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen beslissingen. Ondanks dat ik denk dat de straf aan de zware kant is, respecteer ik het feit dat Bjarne de baas is en dat hij moet doen

1 opmerking:

Anoniem zei

denn haben die flyers ein besseres leben. Fahren auf dem fahrad combiniert mit saufen und schlempen.