Alles Op Reserve

Alles Op Reserve
Schutskampflyers 2016

ehm....

ehm....

zondag 25 april 2010

proloog van de giro

Vandaag nog met superflyer Leon erover gehad om de proloog van de giro te bezoeken.
We kunnen dan zaterdag 8 mei per fiets naar Amsterdam vertrekken en na de proloog met de wind in de rug naar huis fietsen.
Vragen?
Wat is de afstand? niet belangrijk
Is het een laatste try-out voor sauerland? Juist.
Kleding? molteni verplicht.
Hoe is het weer op 8 mei? geen geouwehoer, amsterdamse bravoure

hé hé eindelijk weer wat geplaatst op de site

5 opmerkingen:

Leon zei

Prima idee !!
Ik fiets mee.
Duidelijke taal zonder gelul
Trainen is het motto
De rest is flauwekul!

Groet,
Leon

Joop zei

Prima idee, alleen fiets ik niet mee. Vertrek dan op trainingskamp naar Bergen (aan Zee).

Tejo zei

dit is de derde reactie

Jan zei

Ik ben nog in overweging, maar ik vind het een mooi plan.

Benno zei

Heren,

Strak plan!
Ik fiets echter niet mee ivm werkzaamheden aan het huis. Ik wens jullie veel fietsplezier.

Groet,
Grote afhaker Benno