Alles Op Reserve

Alles Op Reserve
Schutskampflyers 2016

ehm....

ehm....

dinsdag 25 maart 2008

Het gaat niet goed met onze journalistieke verplichtingen

Beste medeflyers,
Ik ben niet boos maar wel zeer teleurgesteld. De afgelopen weken is er buitengewoon hard gereden op onze stalen, aluminium en carbon rossen. Echter, er is niet één flyer geweest die verslag heeft gedaan van deze melogendoze inspanningen.

Ik herinner mij de come-back van flyer Bennie. Na een wat stuntelige periode op de mountainros heeft hij samen met broerflyer Leon een machtige kop over kop prestatie neergezet. Er was heftige wind. Edoch een eindgemiddelde van 32,8!!! Chapeau flyer Bennie.

In mijn zoete herinnering is ook de zondagochtend opgeslagen waarbij de gebroeders uit ijdelheid en misplaatste zuinigheid niet op de raceros gingen maar op hun mountainbikes. Flyer Leon wist het tempo op dikke banden flink op te zwepen. Waar was Bennie ook alweer?

En zo zijn er meer mooie gebeurtenissen gepasseerd sinds we op de raceros zitten.

Jammer dat er geen verslaglegging meer is.

Een teleurgestelde flyer

1 opmerking:

Tejo zei

ik kon het niet laten, melogendoze inspanning, wordt medogenloze inspanning. beetje theo/thea humor