Alles Op Reserve

Alles Op Reserve
Schutskampflyers 2016

ehm....

ehm....

vrijdag 28 september 2007

Het moet niet gekker worden.....!!

Hallo medeflyers,

Even een mededeling over teamgenoot Ben m.b.t. bezoek en bijdrage aan onze weblog.
Ben heeft nog geen kans gezien de weblog te bekijken, zo druk heeft deze flyer het met andere (neven)activiteiten. Dit laatste heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen.
Ik vind dat we onze teamgenoot hier binnenkort eens ernstig over moeten aanspreken....a.s. zaterdag moet ie werken, zondag moet ie naar Ajax...Kan dit zo maar blijven duren...!?


een verontruste flyer

6 opmerkingen:

Jan zei

Ik ga mij erop beraden hoe we deze querulant moeten stimuleren om hedendaags gedrag te vertonen. Ik realiseer me dat dit nog moeilijk zal worden

Jan zei

Na een dag diep nadenken is mij de moed in de schoenen gezakt. Hoe krijgen we deze digitale non valeur toch aan de PC?

Ik wordt hier gewoon een negaflyer van!

gerry zei

shit shit shit
net fikse reacie geschreven en mijn inloggegens moeten zoeken

gerry zei

pollens nou doet ie het wel
moet nog wel inloggegevens versimpelen
enfin ter zake:
geschrokken van de heftige reacties op flyer bennie, snel eerste reactie van flyer gerry
dus losse flodders om te beginnen, ontsproten uit de chaos
a bennie is gemakzuchtige digibeet, zijn kwaliteiten liggen op kop in het open veld
b bijnamen voor flyers zijn zeer gewenst dunkt mij
zo bestaat er al ene mental théjo, maar 'trillende spaak' is ook serieuze optie (geen indianen-verhaal ook al zou een gevederde valhelm niet misstaan
hijgende beer voor bennie als ie wat ouder wordt, nu nog snokben
of remjan maar twee lettergrepen zoals vorige is leuker
immers : zijn wij niet allen 'oude krijgers'?
a propos
een oude krijger van het eerste uur, dhr zeldenrust ziet evenals ondergetekende uit naar een morsige bier-samenkomst. wellicht in okt/nov
genoeg gekletst, ik ga koken
welgemeende groet aan alle flyers

Leon1 zei

Mooie reactie Ger,

Vooral de gekozen stijlvorm van je eerste prozaïsche bijdrage doet me denken aan jouw allerbeste "orakelmomenten" zoals enkele oude medeflyers in een ver verleden al samen met je mochten beleven. Dit smaakt naar meer....!!

Groet,

Leon

Jan zei

Hey Gerry,

Ik vind jou reactie een uiting van jou treffende titel als absurdiaan. Kortom leuk.

Groet Jan