Alles Op Reserve

Alles Op Reserve
Schutskampflyers 2016

ehm....

ehm....

woensdag 15 december 2010

Nieuwe agenda


Jullie hebben ongetwijfeld net als ik voor Sinterklaas een nieuwe agenda voor 2011 gekregen.
En omdat het altijd leuk is om in zo'n nieuw boekje te schrijven (blackberry's?) heb ik een mooie datum: 26-03-2011: Gert-Jan Theunisse Classic. Vorig jaar is met deze classic het Flyerstoertochtenseizoen geopend met een enigzins teleurstellende opkomst (gelukkig had Gerrie voor versterking gezorgd in de vorm van een aantal Nijmegenezen).
Daarom: nu kan hij nog in het blanco boekje genoteerd worden!

Leon zegt:
Goed initiatief Joop, staat wat mij betreft ook genoteerd. Mooie start van het nieuwe seizoen.
Ik zal Gerrie en de "Nijmeegse Clan" ook informeren.
Overigens, wat te denken van een "zondagmiddagse" kalendervergadering op bijv. 20-02-2011 ?? (locatie nog nader te bepalen). Hopelijk kunnen we komend jaar als Flyers eens een
representatief, maar vooral gezamenlijk programma rijden.

3 opmerkingen:

Benno zei

Heren,

Do I need to say more.....

Aantal verzonden opdrachten:
1
Van Naar Naam / Omschrijving Datum Bedrag (€) Status
7077213 148814484 Stichting ATB Classic
26-03-2011 135km race 16-12-2010 7,50 verwerkt


groet,
Benno

Jan zei

Wie sijn die MAMILS

Tejo zei

Nee, ik kan die datum niet.
Ik heb een verjaardag van een goeie vriend die een leuke vriendin heeft.

The best thing i like in you in your girlfriend