Alles Op Reserve

Alles Op Reserve
Schutskampflyers 2016

ehm....

ehm....

dinsdag 31 augustus 2010

Schittert door afwezigheid

Mijne heren,

Met veel plezier lees ik dat jullie plichtsgetrouw elke zondag de pedalen flink afbeulen. Dat afbeulen doe ik nu op andere wijze en zal mijn pedalen de komende tijd met rust laten. Op dit moment vul ik de weekenden zo effectief mogelijk in om het huis spoedig af te maken.

Ik mag de verwachting uitspreken dat we medio oktober in de grootte wielen gaan wonen. Een mooie uitdading omdat eea nog moet worden verbouwd :-). Medio oktober is alles minimaal woonklaar en zal het restant snel volgen.

Weten jullie reeds wanneer het 'mountainbike-seizoen' begint. Ik laat de wielrenfiets voor wat het is en zal aansluiten wanneer de moutainbike uit de stal wordt gehaald.

groeten,
Benno de Bouwer

2 opmerkingen:

Jos zei

Benno,

Heel veel succes met de verbouwingen. Het is een waar familietrekje he? ;-)

De eerste MTB toertochten beginnen dit weekend.

Groet,
Jos.

Tejo zei

Hey Benno,

Long time no seen.
Het mountainbike seizoen begint half oktober na de ronde van lombardije.
We beginnen met de vinkelse toertocht welbekend van de dikke sigarenrook. Ik hoop je nog een keer te zien,spreken. Ik hoop dat je tijd hebt om dit te lezen?
Tejo