Alles Op Reserve

Alles Op Reserve
Schutskampflyers 2016

ehm....

ehm....

maandag 16 februari 2009

Mede flyers,

Als eersteklas verzaker op de zondagmorgen wil ik het initiatief nemen wat meer leven te blazen in het 'Schutskamp flyers thuishonk'. Waar zijn de mooie anekdotes, de gepantserde wielertaal, het machogedrag, de stoere snokverhalen en niet te vergeten de weg naar het traditionele weekend afzien.
Jullie snappen dat deze jongen de uitdaging aan wil gaan wederom een weekend te overleven en in het kielzog van Leon, Benny en Tejo probeert de wind te laten voor wat hij is en Jan probeert af te schudden. Ik ben bang dat een trainingsachterstand parten gaat spelen en Jan bloed ruikt.
Om mijn voornaamste concurrent voor te blijven wil ik mijn fietstraining hervatten en hoop dat jullie al na hebben gedacht over de heuvelachtige tochten die me moeten voorbereiden?
De ronde van vlaanderen staat al genoteerd, ik houd me aanbevolen voor andere suggesties.

Gegroet,
Benno alias 'mooi weer snokkerd bij uitstek'

1 opmerking:

Tejo zei

Hallo fietsvrienden,
Als momentele verzaker, (zondagochtend nog voor 13 uur)wil ik Benno erop wijzen dat wij tweeen in de minderheid zijn met onze stalen rossen.
Het is zo goed als zeker dat de andere heren zich gaan carboniseren en de koppositie nemen.
Wij fietsen er achteraan in het kielzog met als drogreden dat de windtubulentie voordelig werkt