Alles Op Reserve

Alles Op Reserve
Schutskampflyers 2016

ehm....

ehm....

maandag 15 oktober 2007

Agenda's trekken

Hallo Heren Flyers,

Agendatrek 1

In navolging van Benno's bijdrage wil ik jullie vragen om van de hieronder genoemde zaterdagavonden even aan te geven(eventueel via de site) wanneer je absoluut verhinderd bent voor de jaarlijkse
"Hap & Tap", dit natuurlijk m.b.t. de traditionele wegseizoenafsluitingmountainbikeseizoenopening( mooi scrabblewoord overigens).

Keuze uit de volgende zaterdagen: 3, 10, 17, 24 november en 1, 8, 15, 22 december.

Agendatrek 2

Rond deze tijd van het jaar is het niet ongebruikelijk dat er van één of ander meer of minder belangrijk cultureel gebeursel een zogenaamde ".............The Movie " in première gaat.
Ook WV Schutskampflyers wil zich in deze niet onbetuigd laten.
Namens WV Schutskampflyers is het mij een genoegen jullie (inclusief eventuele partners/kinderen etc.) uit te nodigen voor de officiële première van:


"HEMEL EN HEL TUSSEN DE PEDALEN"


Een gedramatiseerde foto/filmdocumentaire van de Schutskampflyers on Tour, Pinksterweekend 2007.





Keuze uit de volgende zondagmiddagen: 11, 18 november en 2, 9, 16, 23, 30 december of vrijdagavonden: 7, 14, 21, 29 december. Graag weer even doorgeven welke dag(en) je absoluut verhinderd bent.

Groet,

Leon


3 opmerkingen:

Steven zei

Mijn agenda deelde het volgende mede:
Agendatrek 1: kan m.u.v. 3 november alle andere data
Agendatrek 2: op dit moment nog geen enkele datum een probleem

Greetz
Uit-vorm zijnde junior flyer

Tejo zei

agenda nr 1;geen verhinderingen in november
agenda nr 2; 11 november
volgende week weet ik meer van december

Jan zei

Leon,
Ik zie in mij agenda geen problemen met de genoemde data. Ik Toch lijkt het mij verstandig om de zondagmiddagen eind december niet te gebruiken gezien de feestdagen.

Groet Flok